Tomasz Turzyński

Doświadczenie zawodowe:

Podczas prowadzonych przeze mnie zajęć nie opowiem Państwu, jaka jest poprawna definicja marketingu lub czym się różni reklama od promocji a czym PR od komunikacji. Opowiem natomiast jakie są skuteczne, tanie oraz sprawdzone w praktyce rozwiązania komunikacyjne wspierające w sposób istotny rozwój Waszego biznesu. O wszystkim będę mówił na podstawie konkretnych przykładów ze swojego doświadczenia zawodowego. Dysponuję ponad 15-letnim doświadczeniem w branży Public Relations, CSR i lobbing.

Znaczną część tego doświadczenia uzyskałem poprzez zarządzanie zespołami konsultantów w największych agencjach Public Relations w Polsce. Przygotowywałem strategie komunikacyjne i doradzałem m.in. takim koncernom i markom jak: Unilever Polska, T-Mobile Polska, Grupa Żywiec, Carrefour Polska, Adamed Sp. z o.o, LeasingTeam Sp. z o.o.

Projekty, realizowane przez zespoły, którymi kierowałem, otrzymywały główne nagrody i nominacje w krajowych i zagranicznych konkursach branżowych.

Podczas zajęć nauczę tworzenia spójnej i długofalowej komunikacji wizerunkowej, która pozwoli wyróżnić się na tle działań realizowanych przez potencjalną konkurencję.

Duży nacisk położę na przygotowanie Państwa do samodzielnych kontaktów z dziennikarzami, udzielania wywiadów
oraz występów przed kamerą.

Aktualnie pracuję w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej.

Obywatelstwo:

polskie