Cyfryzacja Mediów - marketing, komunikacja, zarządzanie

Cyfryzacja Mediów – marketing, komunikacja, zarządzanie

Cyfryzacja Mediów to roczne studia podyplomowe w języku polskim w partnerstwie Dziennika Gazety Prawnej i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.  Unikatowe studia na polskim rynku dające praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz efektywnego zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną organizacji.

 

Adresaci studiów:

– osoby, które w swoim życiu zawodowym zajmują się albo stykają z marketingiem, komunikacją i promocją – zarówno w biznesie, administracji jak i samorządzie.

– dziennikarze i osoby, które chcą jeszcze lepiej zarządzać komunikacją i PR-em

– absolwenci studiów wyższych – preferowani będą kandydaci z doświadczeniem zawodowym – jeżeli chcą wiedzieć, jak rozumieć i posługiwać się komunikacją publiczną

– menedżerowie i biznesmeni, którym do sprawnego zarządzania potrzeba jedynie zrozumienia zasad zarządzania informacją

Wykładowcy:

Studia przeprowadzi zespół najlepszych specialistów z doświadczeniem w branży mediowej oraz wykładowcy/ praktycy Szkoły Biznesu PW

 >>> zobacz wykładowców

Start zajęć:

Sesje wykładowe odbywają się 2 razy w miesiącu

>>> sprawdź terminy zjazdów

Godziny zajęć:

sobota: 09:00– 17:15 (45 minutowa przerwa na lunch)
niedziela: 09:00 – 16:15 (45 minutowa przerwa na lunch)
Czas trwania programu: listopad 2021 – wrzesień 2022

 

Partner:

 

 

 

 

Trwa rekrutacja!

>>> Aplikuj

>>> Zapisz się na webinar informacyjny!
26 maja, o godz. 17:00

Aplikuj teraz

Tryb studiów:

weekendowy

Język wykładowy:

polski

Liczba godzin zajęć:

ok. 182 h (2 semestry)

Godziny zajęć:

Sesje wykładowe odbywają się 1-2 razy w miesiącu:

>>> Sprawdź terminy zjazdów

Kontakt:

tel. +48 22 234 70 89
+48 693 166 669

Marek Tejchman
Opiekun Merytoryczny programu Zastępca Redaktora Naczelnego Dziennika Gazety Prawnej
To oczywiste, że efektywna komunikacja jest kluczem do sprawnego zarządzania, przeprowadzania zmian i rozwijania organizacji. Oczywiste jest też jednak to, że przyspieszająca współczesna rewolucja cyfrowa sprawia, że musimy stale wzmacniać nasze kompetencje komunikacyjne. Jako praktycy doskonale rozumiemy, że jesteśmy skazani na nieustanną pogoń za cyfrową zmianą. W czasie studiów chcielibyśmy podzielić się przynajmniej częścią wiedzy o tym, jak nie tracić dystansu.

Co nas wyróżnia

  • 25 lat tradycji

    Nacisk na transformację cyfrową – poznasz nowe narzędzia i dowiesz się więcej na temat social media i digital marketing, UX Design, SEO

  • 25 lat tradycji

    Najnowsze trendy – zrozumiesz realia funkcjonowania współczesnych mediów, zarówno tych tradycyjnych, jak i elektronicznych i społecznościowych

  • 25 lat tradycji

    Praktyczne podejście – zdobędziesz solidną dawkę wiedzy i wykorzystasz ją w praktyce – zajęcia z copywriting, zarządzania budżetem, tworzenia strategii

  • 25 lat tradycji

    Multidyscyplinarny program – poszerzysz swoje kompetencje nie tylko z zakresu cyfryzacji i marketingu, ale również finansów, komunikacji, zarządzania i prawa

  • 25 lat tradycji

    Rozwój osobisty – nauczysz się efektywnie zarządzać sobą i zespołem

  • 25 lat tradycji

    Wyjątkowy zespół dydaktyczny – będziesz pracować pod okiem doświadczonych nauczycieli akademickich i praktyków, aktywnie działających w obszarze mediów, komunikacji i marketingu

Program studium

Zajęcia rozpoczyną się sesją networkingową. Programem zostaną objęte nastepujące zagadnienia:

  • Lider, menadżer, podwładny – zarządzanie w organizacji
  • Nieustająca rewolucja – czyli współczesne media
  • Skuteczny marketing – efektywne kampanie cyfrowe i budowanie marki
  • Efektywnie i opłacalnie – czyli jak zarządzać budżetem
  • Firma, Administracja i Prawo – czyli jak bezpiecznie odnaleźć się w miejscu, gdzie publiczne krzyżuje się z prywatnym
  • Państwo i Prawo – czyli jak odnaleźć się w stale zmieniającym się otoczeniu regulacyjnym
  • Jasno i wyraźnie – czyli właściwy język w komunikacji
  • Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową
  • Obraz, dźwięk i słowo – czyli jak w praktyce wyglądają media audiowizualne

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wykładowcy

  • Marek Tejchman

    Obywatelstwo: polskie Doświadczenie zawodowe: Absolwent Wydziałów Prawa i Administracji oraz Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz Leadership Academy for Poland. Studiował na Un czytaj dalej
  • Sławomir Wikariak

    Obywatelstwo: polskie Doświadczenie zawodowe: Autor tysięcy publikacji na tematy prawne i gospodarcze, osoba przygotowująca i prowadząca wiele konferencji i debat Studiował na Wydzial czytaj dalej
  • Agata Szczepańska

    Obywatelstwo: polskie Doświadczenie zawodowe: Dziennikarka, redaktorka, przez kilkanaście lat pracowała w Polskiej Agencji Prasowej, obecnie w Dzienniku Gazecie Prawnej, jako kierownik czytaj dalej
  • Grzegorz Osiecki

    Obywatelstwo: polskie Doświadczenie zawodowe: Dziennikarz i publicysta w mediach elektronicznych i prasie. Prowadzący zajęcia na SWPS Absolwent wydziału historycznego Uniwersytetu Wars czytaj dalej
  • Dyplom

    Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Cyfryzacja Mediów – marketing, komunikacja, zarządzanie Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej

    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Opłaty

Opłata za udział w to rocznych studiach podyplomowych Cyfryzacja Mediów wynosi 8200 zł 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń: (22) 234 70 89