Nina Kowalewska-Motlik

Doświadczenie zawodowe:

Absolwentka wydziału japonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Pracę zawodową rozpoczęła w 1981 roku jako dziennikarka w Polskim Radio. Od 1991 roku prowadziła i wypromowała wydawnictwo Harlequin Books, którego sukces marketingowy został opisany przez Harvard Business School. W 1995 roku objęła stanowisko dyrektora generalnego i prezesa Young & Rubicam Poland, którą prowadziła do końca 2000 roku. Jest ekspertką w dziedzinie brandingu i marketingu narodowego. Zasiada w Radzie Programowej Kongresu Kobiet i mentorką Vital Voices.

Od 2001 roku poświęciła się w pełni swojej firmie New Communications, promując Polskę na świecie, za pośrednictwem międzynarodowych mediów.

Od 2014 właścicielka perfumerii Sense Dubai, sprzedającej orientalne perfumy. Stworzyła własną markę luksusowych zapachów Sense Dubai produkowanych w Dubaju.

Prywatnie żona i matka dwóch cudnych córek.

Obywatelstwo:

polskie