Krzysztof Albrychiewicz

Doświadczenie zawodowe:

Od 2009 – Prezes Zarządu Brand At Heart Sp. z o.o.
Współzałożyciel i współwłaściciel firmy doradztwa strategicznego w dziedzinie marketingu i komunikacji, realizacji kampanii reklamowych (głównie internetowych) oraz ogólnopolskich badań marketingowych Klienci (m.in.): Panasonic, Mlekpol i Neo Investment, UM Województwa Warmińsko-Mazurskiego, UM Szczecina, UM Zamościa Stroeer, Burda, Enterprise Investors, Ambra.

2006-2008 – Dyrektor Strategiczny Agencji Reklamowej G7.Prowadzenie działu doradztwa strategicznego dla m.in. Nike, PTC (marki Heyah, Era, TakTak), Chipita (7 Days), GM (Chevrolet), KBC (Kredyt Bank, Warta), Ferrero (Kinder Bueno, TicTac), Polska Akcja Humanitarna. Koordynowałem także działania w regionie Europy Centralnej i Wschodniej dla GM (Chevrolet, Cadillac).

2001-2005 – Dyrektor Strategiczny i Członek Zarządu Agencji Reklamowej DFF (obecnie Change)
Klienci: BMW, PZU, Jelfa i inni.

1997-2000 – Pracownik działu kreacji w agencji DDB

Otrzymał nagrody kreatywne (Złote Orły, KTR) oraz za efektywność reklamy (EFFIE).

Obywatelstwo:

polskie