Dr Jolanta Tkaczyk

Doświadczenie zawodowe:

Doktor ekonomii w zakresie zarządzania (2007), absolwentka Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej (1996), trener, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego (od 1996). Specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Autorka ponad 50 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, a także internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl). Członek Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association). Kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzanie Marketingowe oraz Zarządzanie w sektorach mody w Akademii Leona Koźmińskiego.

Lista najważniejszych publikacji:

http://scholar.google.com/citations?user=HqCJDaUAAAAJ&hl=en

Artykuły

Obywatelstwo:

polskie