Adam Jaworski


Obywatelstwo:

polskie

Doświadczenie zawodowe:

Konsultant Kaizen w Kaizen Institute Poland

Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń oraz doradztwie organizacyjnym w obszarze projektowania i wdrażania standardów oraz procedur pracy w przedsiębiorstwach. Jego obszary specjalizacji to: standaryzacja procesów sprzedaży i obsługi Klienta, mapowanie, optymalizacja procesów; implementacja systemów wdrażania i utrzymania standardów w oparciu o metodykę 5S oraz Zarządzania Przez Cele; szkolenia z umiejętności miękkich dla kadry menedżerskiej i pracowników liniowych; prowadzenie sesji strategicznych, warsztatów, badań (Tajemniczy Klient, CSI), optymalizacja współpracy w zespołach oraz relacji z klientem wewnętrznym, coachingi, audyty, certyfikacja kompetencji.

Pracował dla takich firm jak: Suzuki Motor Poland, Mercedes, Volkswagen, ING Bank Śląski, Bank
Zachodni WBK, Europejski Fundusz Leasingowy, PEPCO Poland, Nestle Polska SA, Whirpool,
Faurecia, ENION, Trodat, GLS, Raben, US Pharmacia, Harsco Infrastructure / Hunnebeck.