Opinie absolwentów

Aleksandra Petryga

Doświadczenie zawodowe:

Managerka, ekspertka w dziedzinie zarządzania organizacjami (Human Resources Management).

Swój zawodowy rozwój i karierę związała z Procter & Gamble (P&G) -jedną z największych globalną korporacji dóbr szybko zbywalnych (FMCG) na świecie, znaną również z kształtowania najwyższej  klasy liderek i liderów biznesu.

Podczas prawie 30-letniej kariery w P&G (1991-2020 w tym od 2013 jako dyrektorka HR w Polsce i Krajach Bałtyckich) zdobyła doświadczenie w zakresie zarządzania organizacjami jako kluczowego elementu realizacji celów biznesowych przez firmę. Prowadziła projekty we wszystkich obszarach HR, w tym w obszarach restrukturyzacji organizacji, budowania i zmiany kultury organizacji, opracowania i wdrażania strategii i polityk prowadzenia organizacji a także przyłączeń firm i ich organizacji do P&G (Wella, Londa, Gillette, Merck) w zakresie HR.

Od 2021 roku zajmuje się wspieraniem projektów społecznych nakierowanych na wzmacnianie głosu kobiet, prowadzi HR executive coaching. Doświadczona trenerka, coach i mentorka. Od lipca 2022 członkini Rady Nadzorczej Amica S.A.

Obywatelstwo:

polskie

Wizyta w Astor

19 kwietnia 2024 Studenci Szkoły Biznesu PW wzięli udział w wyjeździe do firmy Astor w Krakowie.

Podczas wizyty mieli okazję posłuchać wykładów na takie temat, m.in.

  • 10 zasad prowadzenia biznesu,
  • Zastosowanie AI w przemyśle,
  • Integracja systemów na bazie case study.

Ponadto, uczestniczyli w badaniu dojrzałości cyfrowej przedsiębiorstwa metodyką ADMA, a także w pokazie technologii w Showroomie Factory of the Future.

Zapraszamy do śledzenia kolejnych naszych wydarzeń!

Dni otwarte programów MBA

Z przyjemnością informujemy, że już w maju rozpoczynamy cykl webinariów informacyjnych o programach MBA: MBA AI & Digital Transformation, MBA AI, Finance & Technology, MBA Cybersecurity Management oraz MBA Kaizen Industry 4.0

O programach:

MBA Artificial Intelligence, Finance and Technology to roczne studia podyplomowe w języku polskim adresowane do osób sprawujących funkcje menedżerskie w obszarach finansowych, które chcą rozszerzyć swoje kompetencje przywódcze oraz zdolności analityczne w kontekście zarządzania strategicznego finansami. (>>DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!)

MBA Artificial Intelligence and Digital Transformation to roczne studia podyplomowe w języku polskim adresowane do osób zainteresowanych obszarem nowoczesnych technologii informatycznych, które podnoszą konkurencyjność własnej organizacji, jak i pozwalają stworzyć nowy pomysł na biznes. (>>DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!)

MBA Cybersecurity Management to 2-semestralne studia podyplomowe w języku polskim adresowane do osób o o kreatywnym i innowacyjnym podejściu do zarządzania cyberbezpieczeństwem.  (>>DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!)

MBA Kaizen Industry 4.0  to trzysemestralne studia podyplomowe powstałe w partnerstwie z Kaizen Institute Poland oraz Instytutem Industry 4.0. Głównym celem studiów jest przekazanie praktycznej wiedzy w zakresie organizacji i zarządzania nowoczesną organizacją. (>>DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!)

Harmonogram dni otwartych:
  • 14 maja 2024, godz.17:00 – MBA Artificial Intelligence, Finance & Technology >>ZAPISZ SIĘ!
  • 15 maja 2024, godz. 17:00 – MBA Artificial Intelligence and Digital Transformation >>ZAPISZ SIĘ!
  • 20 maja 2024, godz.17:00 – MBA Cybersecurity Management >>ZAPISZ SIĘ!
  • 28 maja 2024, godz. 17:00 – MBA Kaizen Industry 4.0 >>ZAPISZ SIĘ! 
Zapisz się już dziś, aby być z nami na bieżąco!
ZAPRASZAMY!
Link do spotkania informacyjnego on-line zostanie przesłany mailowo w dniu spotkania.

 

 

Zofia Dzik

Doświadczenie zawodowe:

Zofia Dzik,  Innowatorka, strategiczna myślicielka, CEO Instytut Humanites – Człowiek i Technologia

Doświadczona C-Level menadżerka, pionierka rynku fintech w obszarze direct w CEE (m.in. CEO TU Link4 S.A.). Wieloletnia Członkini rad nadzorczych spółek giełdowych (m.in. CCC S.A., InPost S.A., PKOBP S.A., PKP CARGO S.A., Generali PTE S.A., Arctic Paper S.A., AmRest CE, BRW S.A, ERBUD S.A.) Członek Rady Ekspertów Forum Rad Nadzorczych przy GPW oraz Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych.

Fundatorka Instytutu Humanites, think&Do tanku w zakresie rozwoju Spójnego Przywództwa™ i kapitału społecznego, łączącego systemowo tematykę Człowieka i Technologii. Fundatorka i przewodnicząca rady międzynarodowego Centrum Etyki Technologii.

Członkini Rady Naukowej IDEAS NCBR – polskiego ośrodka badawczo-rozwojowego działającego w obszarze sztucznej inteligencji i ekonomii cyfrowej oraz Członkini Rady Społecznej Politechniki Wrocławskiej.

Wykładowczyni, impact inwestorka, mentorka start upów (w tym MIT), jurorka (m.in. Kapituła Orły Rzeczpospolitej).  Autorka modeli: „Spójnego Przywództwa™”, Modelu „Wioski” Rozwoju Ekosystemu Społecznego”™, „Pętli – Nielinearnego Modelu Długoterminowego Rozwoju Społecznego”.

W TOP 10 Rankingu Forbes Women – „Liderki Zrównoważonego Rozwoju 2022”,  laureatka tytułu „Odpowiedzialny Kapitał” Forbes Polska za 2023 r. oraz nagrody Prezydenta Rzeczpospolitej „Dla Dobra Wspólnego”. Założycielka Kręgu Impact Inwestorów Społecznych Humanites, społeczności przedsiębiorców, wspierających finansowo projekty o społecznym wpływie. Fundatorka Akademii Przywództwa Liderów Oświaty – pierwszego w Polsce programu rozwoju przywództwa w edukacji (> 700 absolwentów, dyrektorów szkół z całej Polski; wpływ społeczny ok. 1,5 mln. dzieci i młodzieży). Inicjatorka Globalnego Ruchu Społecznego Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka na rzecz zbliżania ludzi i przeciwdziałania samotności oraz zmiany kultury pracy i życia (udział pracodawców z 59 krajów).

Prywatnie: żona, matka trojga dzieci lubiąca wędrówki po pustyniach świata.

Obywatelstwo:

polskie

Katarzyna Marciszel

Doświadczenie zawodowe:

Katarzyna to Manager w zespole Governance, Risk and Compliance (GRC) w Warszawie. Od ponad 6 lat zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem systemów compliance, analizą i optymalizacją procesów biznesowych, kontrolą i audytem wewnętrznym oraz wsparciem przedsiębiorstw w zarządzaniu ryzykiem, w tym ryzykiem braku zgodności. Jest członkiem inicjatywy One Compliance zrzeszającej multidyscyplinarny zespół ekspertów doradzających w ustanowieniu i rozwoju funkcji compliance oraz zarządzaniu ryzykiem braku zgodności.

Katarzyna jest pracownikiem PwC od 2017 roku. Jako członek zespołu brała udział w licznych projektach doradczych i audytowych Polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.

Katarzyna jest doktorem nauk społecznych Polskiej Akademii Nauk, ze specjalnością socjolog organizacji i zmiany oraz posiada certyfikaty: Certyfikowanego Audytora Wewnętrznego CIA i CRMA.

Obywatelstwo:

polskie

Krzysztof Szułdrzyński

Doświadczenie zawodowe:

Krzysztof Szułdrzyński jest partnerem w dziale audytu i usług doradczych w PwC Polska. Specjalizuje się w przeglądach i optymalizacji systemów kontroli wewnętrznej i procesów biznesowych, budowaniu, ocenie i poprawie efektywności działania audytu wewnętrznego oraz zarządzaniu ryzykiem w spółkach.
Krzysztof zajmuje się problematyką ładu korporacyjnego we współczesnym biznesie. Jest jednym z twórców Forum Rad Nadzorczych, wspólnej inicjatywy Giełdy Papierów Wartościowych, Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych i PwC, działającej na rzecz profesjonalizacji rad nadzorczych z Polsce.
Jest też autorem publikacji z zakresu ładu korporacyjnego. Uczestniczy w szeregu konferencji w charakterze eksperta merytorycznego. Brał aktywny udział w pracach komitetu konsultacyjnego GPW ds. dobrych praktyk. Krzysztof posiada uprawnienia brytyjskiego biegłego rewidenta, jest absolwentem włoskiego Uniwersytetu La Sapienza. Z PwC związany od 20 lat.

Obywatelstwo:

polskie

Język wykładowy: polski

Liczba godzin zajęć: 56h


Początek zajęć: 


Godziny zajęć:
wtorek: 17:00-20:15
czwartek: 17:00-20:15


>>> sprawdź terminy zjazdów


contact- ikonka

cbe@biznes.edu.pl
+48 22 234 70 89

Aplikuj teraz